Post by inavesstacag on Mar 4, 2022 15:21:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ One Punch - LIMITED EDITION ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ One Punch - LIMITED EDITION IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ One Punch - LIMITED EDITION 2022 version ▞▞▞
One Punch - EDICIÓN LIMITADA Arcade yzex
Enkelt, men vanedannende spill med retrostil..elsker musikken, spillingen og pikselgrafikken..kontrollene er også bra
Dette spillet er veldig morsomt, det er utfordrende i begynnelsen fordi det tester fokuset ditt, men jo mer du spiller, jo mer fokusert blir du, og det er faktisk bra fordi dette spillet kan bygge fokuset ditt og du har en flott tid, en to for en-kombinasjon!
ELSKER DET! Å kjøpe dette spillet uten å ha noen gode forventninger og viser seg å være et veldig bra spill. Enkelt spill, men veldig vanskelig for meg XD Jab Jab-modusen minner meg om et spill kalt One Finger Death Punch jeg spilte for en stund siden. Hvis du vil teste fingerhastigheten og øynene dine anbefaler jeg å kjøpe dette spillet. Det er verdt pengene dine!
Ganske bra
Et av de beste spillene noensinne
Morsomt spill for å fordrive tiden
Jeg har spilt i 20 minutter, og jeg kan allerede fortelle at dette spillet kommer til å bli et stort problem for meg. Jeg har en tendens til å utsette, mest temperert av hvor lett jeg blir lei av ting. Jeg blir aldri lei av dette spillet!
Veldig avhengig
Elsker virkelig spillet. Ikke tap tid med menyen, start et spill og start et spill på nytt. Øv din refleks og online-modusen er et godt
Jeg har spilt mye en punch og var spent på å se en utgivelse i begrenset opplag, så hvis dette ligner på originalen, er jeg sikker på at jeg kommer til å ha det bra. Edit: Det er, det er like flott.
One Punch - LIMITED EDITION Аркаде mus
One Punch - LIMITED EDITION Arcade suej
dette spillet så kjedelig eller kanskje dette spillet bare ikke for meg idk
Spillet er ekstremt morsomt, min eneste klage er at det ikke er nok å gjøre. Jeg føler at jeg nesten har gjort alt i løpet av de to første dagene jeg spilte det. Ser frem til oppdateringer.
One Punch - LIMITED EDITION ஆர்கேட் uufv
Jeg likte dette spillet den første dagen jeg spilte. Et par dager etter prøvde jeg å spille den igjen, og jeg har lagt merke til noen problemer. Spillet dobler noen ganger med ett klikk, og hvis du unnviker deg litt for fort etter å ha slått, vil du støte på boksesekken du nettopp har truffet. Det er også noen dager siden jeg har spilt det, og de 10 gavene du kan tjene hver dag har fortsatt ikke tilbakestilt.
Enkelt konsept, lett å lære, vanskelig å mestre. Verdt prisen. Har vist til noen få personer som nå har lastet det ned, så vi kommer til å konkurrere mot hverandre i lang tid.
RÅTT
Fikk den da den var på salg for $1, jeg vil si at den ikke er verdt mer enn det. Klart det er gøy når du starter, men så er det bare det samme om og om igjen, forhåpentligvis fortsetter de å legge til moduser og endre spillestilen fordi det blir kjedelig ganske raskt. Og for ikke å snakke om hvor mye sliping du må gjøre hvis du ikke betaler for x2-myntøkningen. Så ha det gøy å låse opp alt ellers.
Definitivt verdt pengene og myntdobleren. Morsomt og utfordrende
Spill dette NÅ
Dette er uten tvil et av mine favorittspill for Android. Elsker kunststilen. Enkel kontroller. Veldig avhengighetsskapende. En funksjon som ville vært morsom er å kunne lage og animere dine egne karakterer. Selv om det kostet 10 dollar å lage en karakter, ville jeg betalt 100 % for det.
D4DJ Groovy Mix Musiqa lyf
Veldig godt laget arkadespill. Vel verdt pengene. Ingen dumme annonser blokkerer deg eller noe. Du får slå løs hele dagen!
Et fint grunnleggende enkelt spill med mye gjenspillbarhet. Et flott spill for å brenne av noen øyeblikk mens du venter på noe. Jeg skulle bare ønske at det ikke hadde en slik vekt på daglige belønninger og mikrotransaksjoner.
Me encanta el juego. Su gameplay er addictivo y tiene varios modos de juego y personajes por desbloquear. Lo conseguí en offerte en 20 pesos y valió totalmente la pena. Ampliamente recomendado.
App koster penger og har annonser og kjøp i apper. For en vits.
Merkelig beroligende og en stor tidssløser.
Det er en stor tidssløser. Det eneste problemet er at jeg ikke kan samle det daglige, det gir meg alltid en feilmelding på et annet språk
En flott arkade som ikke har noen P2W-mekanikk. Kontrollene er i utgangspunktet enkle å lære, men vanskelige å mestre. Jeg elsker pikselgrafikken også.
Veldig enkelt og veldig morsomt
Morsomt spill det er mye moro, du trenger ikke å bruke en krone, og det har mange spillmoduser P0, det eneste problemet jeg har er at det ikke ser ut til å være en lasteknapp. Så jeg mistet noe av fremgangen og tegnene mine selv om jeg lagret da jeg byttet til en annen enhet
Enkel mekanikk lett å plukke opp og spille jeg elsker karakterene og 8-biters design ville elske å se mer fra de samme karakterene kanskje en slags fighter, men definitivt verdt hvis du elsker jagerfly
Samme app, men med to kjøp i appen og en litt annen tittelskjerm og app-ikon... Kombinasjonssystemet er feil, da det er umulig å fortsette hvis du må strekke deg hele veien over skjermen. Det første treffet som teller som to hvis du gjør det raskt nok er også avhengig av hvor posen gyter. Det er fint at du kan spille uten grenser for en liten pris, men du får ikke noe ut av langvarige økter da daglige belønninger er begrenset og myntene som gyter belønner svært lite.
Jeg elsker det, det er veldig avhengighetsskapende
Jeg elsket det vanlige spillet, så jeg kjøpte denne versjonen! Min anmeldelse av originalen står fortsatt.
Solid spill og er verdt prisen på salg.
Jeg liker gameplayet
elsker det
Jeg kan ikke få tilbakebetalingen, spillet vil ikke fungere for meg.
Superbra spill jeg gir fordi overraskelsesgaven gir deg mange edelstener og det er et morsomt spill
Lett å lære, vanskelig å mestre. Et forfriskende refleks/ferdighetsbasert spill som tester muskelkontroll og øye-hånd-koordinasjon. Å forstå når du skal gå i tempo er et nøkkelelement i dette spillet. Du vil mislykkes flere ganger, men jo mer du spiller, jo mer vil du forstå hvordan kontrollene fungerer.
Morsomt, et veldig bra mobilspill som er egnet for et raskt bare plukke opp og legge ned spill, bare ikke føles for komplett, kanskje legge til flere moduser og kanskje legge til et venneforespørselsalternativ i mestermodusen slik at vi kan kjempe mot hverandre uten å kjenne hverandre og kan trene ferdighetene våre hvis personen vi ble venn med er høyere rangert enn oss og kan også legge til en bot-modus som mester som vi kan tilpasse fiendens vanskelighetsgrad, så selv uten wifi kan vi fortsatt ha gleden av å kjempe mot en person
Jeg fikk gratisversjonen før jeg fikk denne, men det virker som om du ikke kan flytte lagringsskjemaet til denne ene triste fordi jeg liker den, forhåpentligvis blir denne oppdateringen ut før eller siden. Kan jeg bare oppgradere fra gratis til dette fordi jeg fikk begge deler, men kan egentlig bare bruke den jeg har spart på.
Herlig
Hvorfor betale for appen hvis den fortsatt har uendelig mange appkjøp og annonser? Søt spill uten mikrotransaksjoner.