Post by inavesstacag on Mar 4, 2022 14:52:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer penger ▞▞▞
▞▞▞ Bubble shooter 2022 version ▞▞▞
Bubble Shooter Rekreacyjne ocey
Jeg har likt å spille dette spillet de siste 3 månedene, og nå har jeg nådd nivå 3410 og er ikke i stand til å spille de neste nivåene. Jeg har ventet på ytterligere oppdateringer i nesten en måned og ennå ikke mottatt noen oppdatering.
Jeg elsker dette spillet, men det frøs på nivå 3411 og lar meg ikke spille dette nivået eller gå forbi det.
Det er interessant, men jeg kan ikke fortsette hvis du kan rette opp det for meg
Bubble Shooter Casual kqx
Dette er en morsom liten tidssløser. Jeg liker spesielt godt at jeg ikke en gang har følt presset til å kjøpe noe for å fortsette. Endelig et spill som ikke tvinger deg til en betalingsmur.
Min favoritt bobleskyter, avslappende, men fortsatt en mild utfordring. Veldig stabil - jeg har aldri problemer med det. MANGE annonser, men de er korte og ganske ikke-motbydelige ... og hei, det er prisen på "gratis" spill. FLOTT frekk våt sprutende lyd når boblene popper! 🤪😆😆😆
Var et flott spill, men nå fortsetter det å gå til videoer når det fortsatt er baller å spille.
Det er en glitch hvor annonsene slår på skjermen svart og kan ikke se noe, men spillet kjører fortsatt
Jeg har hatt glede av spillet hele tiden, men på et stadium stoppet det å laste når den ikke er ferdig.
Utrolig glitchy. Jo mer du spiller, jo flere feil.
Det er en fin måte å fordrive tiden på. Jeg liker spesielt godt at annonsene ikke er veldig lange og du kan klikke deg raskt gjennom dem. Jeg vil anbefale dette spillet hvis du leter etter noe å bare fordrive tiden.
Kunne vært bedre hvis hint også er der når du står fast på et nivå..
Alltid krasjer dårlig grafikk, krasjer for alltid, eller du får en svart skjerm. Jeg har avinstallert det ettersom jeg ble lei, fargeskjemaet var også ganske grunnleggende.
Jeg elsket spillet helt til de låste inn annonsene. NÅ ER DET UUTHOLDELIG. ABSOLUT EN TOTAL KOSTNAD AV TID Å PRØVE Å SITTE GJENNOM ALLE.
Det er et godt spill for å fordrive tiden, inneholder reklame, men underholdende
Etappe 3411 er ikke åpen siden lenge og kan ikke gå neste etappe.
😀
veldig bh
moro..lett...når du bruker den siste ballen til å fullføre spillet...noen ganger fryser den og du må lukke appen og starte på nytt. og noen "spillbare" annonser gir deg ikke ekstra baller.
Ait for skabb Boble-søl.
Beste bobleskytespill noensinne, men jeg kan ikke koble det til Google Play og jeg kan ikke lagre fremgangen min. Jeg spilte dette spillet på min forrige telefon og jeg kan ikke fortsette hvis jeg ble igjen på den nye telefonen min
Greit spill, men 2 lange intervaller @visse poeng i spillet.
fingeren min blir sliten ikke på grunn av spillet, det er på grunn av annonsene..for myeh.. Jeg liker dette spillet og jeg vil gi det 5 stjerner hvis du kan redusere annonsene..tq
Hvorfor er det annonser på hvert nivå du passerer? Det er dumt. Jeg har slettet spillet nå bare på grunn av mengden reklame
God tid morder. Jeg forstår legger til, men jeg vet ikke hvorfor de må ha lyd. Forstyrrer de rundt deg. Når jeg er ferdig med å spille, vil jeg slette av den grunn.
Dette er en veldig god avslappende og mye moro, jeg inviterer deg til å komme og leke med meg. Så kom på New Zealand
Ekstremt påtrengende popads etter hver lebel som ble spilt. Grr. Og flytende annonser nederst på hvert nivå. For mye for mange annonser. Grrrr. Setter ne av dette spillet
Spillet er ok, men det Tobago annonser ved å sette inn en hver gang du går til neste skjerm det kjedelig
Morsomt spill siden 2018 med dette spillet. Bare noen få nivåer hver natt. Nå på nivå 1453. Flott spill!!
For mange annonser. Det er alltid en annonse mellom spill/per nivå
Artig spill,presisjon og tålmodighet 👍🙂
Bubble Shooter Казуални xxc
Bubble Shooter Boshqalar ludv
For mye annonser. Avbryter musikk som spilles på telefonen. Feil som til og med å fullføre nivåskjermen fryser, den eneste løsningen er å lukke apper kraftig og starte spillet på nytt på samme nivå.
veldig bra vanedannende aldri varig spill. det eneste problemet er ikke å bli vanskelig for hvert nivå du fortsetter. Jeg er på nivå 487 og er veldig lett på samme måte som lavere nivåer.
For mye reklame.. spillet er bra, men annonsene er så irriterende
For mange annonser. De forstyrrer hver gang jeg går til neste nivå. Det bør gjøres noe med det
Empire Warriors: Offline Games உத்தி xjz
For mange annonser gjør spillet tregt, liker det virkelig ikke